Tuesday, November 30, 2010

Co z blogowania wyniknąć może

Pewnego pieknego, późnowakacyjnego popołudnia, a może był to poranek? nie pamietam już tak dobrze...Dostałam e-mail od pewnej przemiłej osóbki - Anji. A wszytko zaczęło się od mojego wpisu na temat Oratorium dla dzieci, w które byłam zaangażowana (na początku od strony plastyczno- dekoracyjnej a potem już "na całej linii"). Otóż Anija zaangażowana w "oratoryjne kilmaty" na codzień, zainteresowała się moją słoweńską działalnością na tym polu. W efekcie naszej późniejszej korespondencji, powstał mały artykulik na ten temat :-) Jeśli zatem ktoś jest zainteresowany to TUTAJ jest link do pisma "Kontakt", w którym artykulik ów został opublikowany. Dla ułatwienia napiszę, że tekst znajduje się na stronie 12 i 13 :) 
A jak ktoś ma ochotę ujrzeć sympatyczną Aniję, to kuka na Was ze zdjęcia na stronie 6.

2 comments:

  1. Gorąco, gorąco zachęcam ,a Ty Marysiu pisz dalej, bo masz to "coś" :)))

    ReplyDelete
  2. @ Anija - zaskoczyłaś mnie propozycją napisania tego artykułu:) I bardzo się cieszę, bo nigdy nie przypuszczałam, że pisanie sprawi mi taką przyjemność (bo bez watpienie przyjemność to była:) Serdecznie pozdrawiam!:)

    ReplyDelete

I will be glad to read your comment :)