Sunday, March 11, 2012

portfolio

Moi Kochani. Niektórzy z Was już widzę zauważyli, że po prawej stronie bloga coś przybyło i klikają, wchodzą, oglądają moje PORTFOLIO. Tak - to co przybyło to jest to właśnie link do portfolio. Motyw domków niektórym z Was może znany z moich wizytówek (a Ci którym motyw znany z wizytówek nie był, teraz już wiedzą- takie właśnie domki mam na obecnych wizytówkach:)
Nie bójcie się używać linku do portfolio.



Moji Dragi! Vidim, da nekateri ste že sami opazili, da ja na pravi strani boga nekaj več in vstopate in gledate moj ​​portfoljio. Ja - to je tisto, kar je novega - povezava do portfolijaSlikico hiške nekateri od Vas morda že poznate iz moje vizitke (tisti izmed Vas ki niste bili seznanjeni s mojimi vizitkami, zdaj veste, da imam iste hišice na mojih poslovnih karticah :)
Ne sme Vas biti strah uporabljati povezave do portfolija.

No comments:

Post a Comment

I will be glad to read your comment :)