Tuesday, November 16, 2010

Wystawa - razstava:)

Szykujemy kolejną wystawę, a może raczej wystawkę:) 
Tym razem wraz z Beti Malinovič pokażemy Anioły. 
Anioły Beti malowane są akrylem na deseczkach, moje akwarelą i tuszem na papierze.
Na anielską wystawę zapraszamy w grudniu do Kočevjskiej biblioteki


Pripravljamo razstavo!
Skupaj z Beti Malinovič bova pokazali angele.
Betini angeli so slikani z akrilnimi barvami na les, a moji z akvereli in črnilom na papirju.
Lepo povabljeni Decembra v Kočevsko knjižnjico.

5 comments:

  1. no ja nie mogę, ale twórczo! co chwila wystawa!:) Piękny żywot artysty :))) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. ale Ci się powodzi, wystawa za wystawą:)! Gratuluję i cieszę się bardzo!

    ReplyDelete
  3. @ Anija - a pewnie, że piękny żywot! i to nie tylko artysty:) gdyby jeszcze tylko weny nie brakowało...
    @ Granda - dziękuję:) i oczywiście serdecznie zapraszam na wystawę!

    ReplyDelete
  4. Bardzo sie ciesze dla Was dziewczyny,dobrze,ze pokazujecie swoje piekne prace.Szkoda,ze jestem tak daleko.Powodzenia

    ReplyDelete
  5. @ Sheba - dziękuję za dobre słowa! Mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się "na żywo"! Może na jakimś otwarciu kolejnej wystawy? :)

    ReplyDelete

I will be glad to read your comment :)