Monday, October 29, 2012

fotorelacja z otwarcia w Celicy

Moi mili,
na fejsbukowym fanpejdzu moich działalonosci tworczych mozecie zobaczyc fotorelacje z otwarcia wystawy w Hostelu Celica. Kto był moze odszukac siebie na zdjeciu:)
Dziekuje wszystkim za pomoc przy organizacji wystawy!
Jankovi za wsparcie i piekne słowa. Katji za pomoc. Miši za zaprojektowanie pocztowki promujacej moja wystawe. Vesni za cudowny spiew. Igorowi za fotografie.
Dziekuje wszystkim, ktorzy w jakis sposob mi pomagali i wspierali mnie!
Dziekuje wszystkim za przybycie!

Moji Dragi, 
na moji fejsbuk - fanpejđ strani lahko najdete fotorelacijo iz otvoritve razstave v Hostlu Celica. Tisti ki se udeležil dogodka mogoče bodo se našli na slikah :) 
Hvala vem za pomoč! 
Janko, hvala za podporo in zelo lepo besedo. Katja, havala za pomoč! Miša havala za obljikovanje razglednjice. Vesna, hvala za Tvoj čudovit glas! Igor, hvala za fotografije!
Hvala vsem, vsem, vsem  ki ste mi pomagali in stali mi ob strani!.
Hvala Vam tistim ki ste prišli!


Fotografie robił Igor Vidic.
Fotografiral je Igor Vidic.

No comments:

Post a Comment

I will be glad to read your comment :)